dangerc Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Spørsmålet er egentlig latterlig enkelt: hva er ordet for svømmeføtter på spansk? er det noen spanskkyndige der ute som vet dette? Endret 6. september 2005 av Ueland Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg skrev in swimfeet her: http://www.freetranslation.com/ Fikk ingen ting, men prøvde meg på swimming feet da fikk jeg: la natación pies Mulig den tolker det som; svømmende føtter? Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Svømmeføtter på spansk er "aletas". Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 ok..prøvde det samme på babelfish(altavista sin oversetter)fikk det samme resultatet der.. men jeg tror nok at det blir oversatt som svømmende føtter.. men correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 aletas. ok thanx har ikke noe serlig bra frankkunskaper har letet etter ordet en stund nå azz. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 aletas. ok thanx har ikke noe serlig bra frankkunskaper har letet etter ordet en stund nå azz. fransk? ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Modern drar alltid denne tørre spøken: "Quanta costa plattfot a lá gakk-gakk", og ler seg skakk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Modern drar alltid denne tørre spøken: "Quanta costa plattfot a lá gakk-gakk", og ler seg skakk. haha ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå