Gurel Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei. Har så langt funnet følgende komponenter som jeg ønsker å ha med på en eventuell pc: AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 Western Digital Caviar 200GB SATA2 8MB 7200RPM XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Tv-Out/DVI, Retail Noen som har noen forslag til hvor stor strømforsyning jeg trenger til å drive dette på et fornuftig vis? Har et shuttle kabinett fra før av som jeg er veldig fornøyd med, men misstenker at den bare har en 250 watt strømforsyning i seg. Mulig det blir i minste laget? Blir i tillegg til disse komponentene en eller annen form for brenner. Håper noen har noen tanker rundt dette. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har en maskin med 400watt slient psu selv. Min maskin er riktig nok stappet med disker og andre ting (ikke neon og rånestæsh). Fikk problemer med å få nok strøm på TG05, men ikke hjemme. Det som er viktig er ikke nødvendigvis watt'n. Amperen (A) er også viktig. Jo mere av den jo mer stabilt er systemet. De som er silent er ofte litt ustabile. Men jeg ville likevel valgt en silent med 400-500watt. Da har du noe å gå på. Den bruker jo uansett ikke mer enn du trenger. Min psu har 12A se etter en som er rundt 20-28A det er de jeg har fått anbefalt av 2-3 stk som har litt peil på akkurat det. De koster vel rundt 900-1200,- Håper du finner ut av det. Mvh Thelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå