Svar Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Har selv hatt psp siden 1 september nå. Mere geinial berbar dings er ikke laget siden gb kom i sin tid. NDS erogså genial på sin måte da, men psp er genial på en annen måte Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tja, ser du litt rundt deg på akkurat dette forum-emnet, er det en stakkar som har fått hele seks døde/grønne pixler. Denne personen er ganske sint fordi ingen tar ansvar, det gjelder både butikk, distributør og produsent... Den stakkels sjelen sitter altså og er grønn av frustrasjon, sinne og lunken Cola. Ikke en god blanding spør du meg! Han har også lært at en bør se etter døde pixler med en gang en får PSP'en, slik at angreretten kan bli tatt i bruk hurtigst mulig. Jeg synes virkelig synd på denne karen Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Da kan det jo lønne seg og kjøpe på elkjøp da de har 30 dagers bytterett på alle varer vist man ikke er fornøyd. Jeg vet at det er mange butikker, importører osv som er ganske sære på dette med dødepixler men bruker man lovverket riktig kan man være heldig og fålevert tilbake varen Men ser man bortfra død pixel problemene noen har (er jo ikke alle som har dette problemet) er psp en genial maskin spør du meg. Endret 9. september 2005 av Svar Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har selv hatt psp siden 1 september nå.Mere geinial berbar dings er ikke laget siden gb kom i sin tid. NDS erogså genial på sin måte da, men psp er genial på en annen måte Hmm, har ingen GB men jeg har en GBA og det var svært lite som kunne betegnes om genialt med den. Hva er det som gjør PSP så genial? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Har selv hatt psp siden 1 september nå.Mere geinial berbar dings er ikke laget siden gb kom i sin tid. NDS erogså genial på sin måte da, men psp er genial på en annen måte Hmm, har ingen GB men jeg har en GBA og det var svært lite som kunne betegnes om genialt med den. Hva er det som gjør PSP så genial? game boyen var revlusjonerende. Det var for det første den første berbare maskinen med utbyttbare spill. Før den var det jo de berbare game&watch spillene men der var spillene faste i hver enhet. PSP er vell den første berbare pillmaskinen som kombinerer bra grafikk, stor skjerm, musikk, film, spill og bilder i en og samme enhet. Joda, berbar pc kan jo alt dette også, på mye bedre skjerm men de er ikke like hendige som psp. Og ja igjen, pda`er kan jo også dette, men man kan jo ikke akuratt si at spillutvalget på pda er like bra som det psp kommer til og få. Jeg synes ihvertfall at psp er en genial dings, og vist den ikke er en berba revlusjon så er det ihvertfall en evulosjon innen for berbare spill msakiner. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 psp er en konge maskin Lenke til kommentar
Svar Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Når jeg skal sette opp min psp mot nettet med WEP kryptering går det helt bra med 64bit og 128bit så lenge jeg setter nøkkelen til "open system" og ikke "shared key" Er det slik at psp ikke støtter "shared key"? Jeg får det ihvertfall det til og virke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg fikk ikke nettet til å fungere med kryptering på. Kjøpte forresten min PSP på et kjøpesenter i Japan for en god stund siden. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg fikk ikke nettet til å fungere med kryptering på. Kjøpte forresten min PSP på et kjøpesenter i Japan for en god stund siden. Ja hmmm, jeg får det til og virke som sagt uten wep nøkkel og når vep nøkkelen står til "open system". Men med "shared key" virker det ikke. men men får det til og virke med en wep innstilling ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå