Gå til innhold

PSP, noen som har fått seg en?

Svar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har hatt den i ca 1mnd.. er ikke no spez man kan laste ned til den før downgradingen kommer så man får downgradet til 1.50 å lagt inn homebrews..

Og hva skal poenget med det være når ver 2.0 har kommet?

for med 2.0 får man ikke lagt inn Homebrews da, doh.

Lenke til kommentar

Har du v1.50 og stor memory stick så kan du lagre musikk, filmer og spill. Men spillutvalget til PSP syns jeg er skikkelig tørt. PSP er mer en multimedia duppedings perfekt for underholdning på lange reiser. Men når det kommer til gameplay så syns jeg DS har bedre spill. Jeg har hatt min PSP i over 2 måneder og har ennå bare 1 spill. Fordi de andre er bare "another" car racing/shooting/sporting game som man kan finne på PS2.

Lenke til kommentar
Har du v1.50 og stor memory stick så kan du lagre musikk, filmer og spill. Men spillutvalget til PSP syns jeg er skikkelig tørt. PSP er mer en multimedia duppedings perfekt for underholdning på lange reiser. Men når det kommer til gameplay så syns jeg DS har bedre spill. Jeg har hatt min PSP i over 2 måneder og har ennå bare 1 spill. Fordi de andre er bare "another" car racing/shooting/sporting game som man kan finne på PS2.

det samme kan med stor minne brikke og v2.0 også.

De beste psp spillene har heller ikke kommet ut enda, men det finnes noen som er bra.

Lenke til kommentar
Hadde tenkt å kjøpe meg psp, helt til noen i pararell klassen min kjøpte en.

Han sa den var kjekk å ha når han skulle på lang turer, men han brukte den ALDRI ellers

Så da ombestemte jeg meg fort :p

heh, har ikke brukt min japanske PSP på flere måneder. Skjønner han godt.

Angrer som bare det på at jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

De beste psp spillene har heller ikke kommet ut enda, men det finnes noen som er bra.

Kan du kjøre spill i ISO formater fra memory stick på v2.0? Fordi dette må gå via et slags homebrew program.

Lenke til kommentar

nei, du kan ikke kjøre spill fra iso format.

For de som sier at det er dårlig spill til PSP, også skriver de etterpå at de har 1 spill så blir det for dumt.

Ja, det er mye kjedelig spill på PSP, akkurat som på GameCube, Xbox, PS2 osv.

Jeg har testet ca 25 titler, og har funnet noen få jeg liker kjempegodt.

Ridge Racers

Virtua Tennis

Lumines

Mercury

Star Soldiers (helt konge!)

Jeg har også kjøpt en 40 gig harddisk til min PSP, og laster den opp med masse tvserier og filmer før jeg er ute å reiser. Jeg kan da ta opp i kjempegod kvalitet da jeg må bare passe på at fila blir under 1 gig siden minnekortet mitt ikke er større. Men du får bra kvalitet på en film på 1 gig kan jeg si dere.

Jeg bruker ikke PSP min så mye selv, kun når jeg er på reiser osv, men det var derfor jeg kjøpte den. ikke for å sitte hjemme å spille.

Lenke til kommentar
nei, du kan ikke kjøre spill fra iso format.

For de som sier at det er dårlig spill til PSP, også skriver de etterpå at de har 1 spill så blir det for dumt.

Ja, det er mye kjedelig spill på PSP, akkurat som på GameCube, Xbox, PS2 osv.

Jeg har testet ca 25 titler, og har funnet noen få jeg liker kjempegodt.

Ridge Racers

Virtua Tennis

Lumines

Mercury

Star Soldiers (helt konge!)

Jeg har også kjøpt en 40 gig harddisk til min PSP, og laster den opp med masse tvserier og filmer før jeg er ute å reiser. Jeg  kan da ta opp i kjempegod kvalitet da jeg må bare passe på at fila blir under 1 gig siden minnekortet mitt ikke er større. Men du får bra kvalitet på en film på 1 gig kan jeg si dere.

Jeg bruker ikke PSP min så mye selv, kun når jeg er på reiser osv, men det var derfor jeg kjøpte den. ikke for å sitte hjemme å spille.

Nettopp fordi spillutvalget til PSP er elendig fortsatt at man har få spill. Man vil ikke kaste penger ut av vinduet. Når jeg legger i ordet elendig så er det ikke sånn sett direkte crap, men at det er altfor standard. Alternativet er at man tester ut spillene på iso via memory stick om det virkelig er verdt det. Jeg kjører Dynasty Warriors på memory stick og jeg var faktisk skuffet over spillet.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar

Helt enig at Dynasty Warriors er crap på PSP.

Jeg bare finner det jeg liker og spiller det. Dynasty Warriors er ikke en av de spillene jeg likte.

Se litt på JAP spill, kommet ut masse JAP spill på PSP.

Nå så jeg at Winning Eleven hadde fått maks score i Fatismu eller hva det JAP bladet heter.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Kan du kjøre spill i ISO formater fra memory stick på v2.0? Fordi dette må gå via et slags homebrew program.

sånn som setningen er forumlert kan det leser som at man bare kan laste ned musikk,bilder og video til msd vist man har v1.50.

Akuratt dette er mulig med v2.0 også. iso blir noe annet.

Lenke til kommentar

Nå er det vel begrenset hvor mye man gidder å sitte og knote med en knøttliten skjerm når man har mulighter til større og mer komfortable skjermer. Men som en liten reisedings eller dersom man ikke har annet kan det jo være praktisk. Kjøpte en GBA i sin tid og den har blitt brukt svært svært lite. Først og fremst pga. den elendige kvaliteten på spillene som kom ut men også pga. den begrensede skjermen. Riktignok er PSP skjermen noe større, men fortsatt er det ganske knøtt.

Lenke til kommentar
Nå er det vel begrenset hvor mye man gidder å sitte og knote med en knøttliten skjerm når man har mulighter til større og mer komfortable skjermer. Men som en liten reisedings eller dersom man ikke har annet kan det jo være praktisk. Kjøpte en GBA i sin tid og den har blitt brukt svært svært lite. Først og fremst pga. den elendige kvaliteten på spillene som kom ut men også pga. den begrensede skjermen. Riktignok er PSP skjermen noe større, men fortsatt er det ganske knøtt.

Laptop er noe for deg ;) med tanke på skjerm :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...