tbend Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg er litt nysjerrig på hvordan det står til med klokkene til folket, om de er like rask å legge ut 12Timer i Prime som å legge ut screenshot! Kjører Prime nå, så legge ut når de er ferdige! Håper på mange gode stabile klokker! Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg hadde en celeron D på 4.1GHz primstabil over 12 timer, men den viste seg å throttle. For dårlig kjøling altså. Så hvis du har en intel "Prescott" husk å kjøre throttlewatch også. Skal legge ut prime95 på P4 630 min seinere. Edit: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=36825 Prime95 kjører 1024x819 Prime95 stoppet 1024x819 Skal kjøpe et sata2 pcie raid kort, da hd forsvinner ved 121MHz pcie, skal over 4Ghz he,he Endret 7. september 2005 av nonplus Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Dette er min foreløbig! Du ser at jeg har satt på Prime95 også, dette gjorde jeg på morgenen etter, når jeg så at 1X gikk greit... Så gikk greit med 2x også ser det ut til! Endret 7. september 2005 av tbend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå