norpheus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kjøpte meg et råskinn av en 85' Toyota Corolla 1,6 DX her om dagen. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg noe annlegg med det første, men siden det fulgte med en CD-spiller så tenkte jeg at jeg sku hive i et par høyttalere (de som står i fra før er til å grine av). Jeg hører så si bare på metal og er ikke ute etter noe dyre saker, bare et par billige høyttalere i 500-1000 kroners klassen. Noen som har forslag til et par høyttalere jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Er veldig fornøyd med Peerless Resolution 5" komponentsettet mitt, 1200,- vel verdt det hvis det blir montert riktig. Men skikkelig metal krever en subwoofer, det er ikke til å komme utenom. Edit: http://www.mamut.com/dynabel Endret 6. september 2005 av Darksun Lenke til kommentar
pahf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvis du skal kjøre komponent settet på cd spilleren så funker sikkert dynabel settet til rundt 4-600,- helt greit i forhold til de orginale høytalerne. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Er som sagt kun ute etter noe billig og greit noe, sub til mettal synes jeg ikke er et must (med mindre man snakker om death/black metal). Men takker for svar, skal se på dette i morra, nå erre nattinatt for meg! Lenke til kommentar
Disasterpiece Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Selv reiv jeg ut de gamle høytalerne fra Sierra'n og satt i no dritt fra en suzuki som jeg fant på jobben, de nye høytalerne er faktisk bedre selv om de er mye mindre og nærmest gratis. Budskapet er at du burde passe på at alt sammen passer perfekt sammen. Men sånn ellers har jeg ikke peiling på bilstereo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå