Rago Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nå har jeg etter 4 uker fått telefonen tilbake fra Sony Ericsson, og nå kan jeg faktisk ringe med den, Hurra. Men jeg får ikke datafunksjonene til å virke (MMS og WAP) Har lastet ned fra nettoperatøren innstillingene (chess) men det hjelper ikke. Har noen noe tips? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) SØKE er et nyttig tips her på forumet! ;p www.sonyericsson.no ---> oppdater firmwaren... Det skal stå en god faq en eller annen plass her på forumet hvordan du kan gjøre det... EDIT: Jeg skal se om jeg finner den til deg... Endret 6. september 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=432712 Lenke til kommentar
Rago Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Skal prøve å oppdatere. Men det virker jo litt rart at man må oppdatere når telefonen kommer rett fra verkstedet?? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Mener å ha hørt at mange Chess brukere må bruke Telnor sine innstillinger. Lenke til kommentar
Rago Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Oppdateringsfunksjonen virker ikke for min telefon. Har sett på forumet har at Netshop, der jeg har kjøpt min, har solgt 300 telefoner beregnet på det franske markedet. På disse virker ikke oppdateringa fra SE. Skal ringe Netshop for å høre hva de sier. Telefonen har akkurat vært inne til SE i Sandefjord og de helveta har klart å sende telefonen tilbake i ustand. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Oppdateringsfunksjonen virker ikke for min telefon. Har sett på forumet har at Netshop, der jeg har kjøpt min, har solgt 300 telefoner beregnet på det franske markedet. På disse virker ikke oppdateringa fra SE. Skal ringe Netshop for å høre hva de sier. Telefonen har akkurat vært inne til SE i Sandefjord og de helveta har klart å sende telefonen tilbake i ustand. De fleste telefonene som har problemer med mms og wap kommer fra grå import. SE vil ikke legge inn nye/oppdateret software på telefoner som kommer fra grå import. Så importøren har skaffet seg et lite problembarn. Endret 9. september 2005 av Habla Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Prøv konfigureringen her på amobil.no, det var det eneste som funket for meg og min k750i! Lenke til kommentar
Rago Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Fikk en ny telefon fra Netshop siden jeg hadde fått en fransk modell. Også den nye telefonen var fransk. Da ble jeg forbanna og Netshop la seg flat. Jeg fikk hevet kjøpet, har hatt for mye tull med k750. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Oppdateringsfunksjonen virker ikke for min telefon. Har sett på forumet har at Netshop, der jeg har kjøpt min, har solgt 300 telefoner beregnet på det franske markedet. På disse virker ikke oppdateringa fra SE. Skal ringe Netshop for å høre hva de sier. Telefonen har akkurat vært inne til SE i Sandefjord og de helveta har klart å sende telefonen tilbake i ustand. Jeg har akkurat samme problem som deg. Sendte den inn til Sandefjord pågrunn av DOA, og fikk den igjen nå etter 3 uker uten at en dritt var gjort med telefonen(pågrunn av den var fransk). Har snakket med Netshop, og de sier jeg skal sende den til dem, også skal de sende den videre til en plass som het noe med Delta teleservice eller noe sånt. Så skulle de se hva de kunne gjøre med saken. Begynner å irritere meg noe grundig dette tullet! Skulle heller betalt noen hundrelapper mer og kjøpt hos Elkjøp Lenke til kommentar
Habla Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Delta gjør nok ikke noe mer med den. De vil ikke gjøre noe med den siden den er fransk (grå import). De har mulligheten men får ikke lov av SE. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 F*** altså. Hva mener dere jeg skal gjøre da? Be om å få pengene tilbake, som jeg har sett noen andre her på forumet har gjort? Jeg har betalt over 3000 kr for en telefon, og da forventer jeg at den skal virke skikkelig. Fikk ikke til oppgradering jeg heller, men visste ikke at dette ikke virket pågrunn av at den var fransk. Jeg sendte den inn for skjermen var løs når jeg fikk den. Aldri mer Netshop ihvertfall, med mindre de kan gi meg en norsk telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå