Gå til innhold

Er AVG et bra antivirusprogram

xanonymx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har litt erfaring med AVG free. Brukte det en stund for en tid tilbake. Jeg syntes det var et helt greit virusprogram. Merket aldri at maskinen ble infisert så lenge jeg hadde AVG installert. Det du misser ved å ikke betale, og heller bruke et slikt virusprogram - er stort sett bare noen instillinger. Så hvis du ikke er av den kresne typen, som stort sett har virusprogrammet liggende og surre i bakgrunnen uten å tenke noe særlig på det - så er det helt sikkert greit nok for deg. Syns det ble litt skralt til slutt da, så senere har jeg kjørt Norton AV - og nå har jeg til slutt endt opp med NOD32.

Lenke til kommentar

Av disse to ville jeg valgt NIS 2005, som også bruker mest resusser, men hvis du har en nyere maskin vil du ikke merke det utenom da du scanner for infeksjoner. Men jeg vil på det sterkeste anbefale ZoneLabs Security Suite med antivirus, brannmur, spam filter, messengersecurity (unødvendig så bare slå den av) osv osv. Ulem pa er at det ikke er gratis, men da er vi så heldige å ha *host* ThepirateBay *host* :whistle:

Lykke til ! Antivirus og brannmur er ihvertfall noe du garantert trenger :thumbup:

Endret av LezoO
Lenke til kommentar

Er der andre bra antivirus programmer med brannmur som er å anbefale?

Gjerne med en liten begrunnelse.

Jeg er jo godt kjent med NIS så jeg har tenkt litt på *hoste* fram det, men det er jo litt greit med anbefalinger om andre programmer.

Endret av xanonymx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...