xanonymx Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har nå Norton internet security 2004 som utløper snart. Så da tenkte jeg skulle gå over til AVG Antivirus Free Edition. Er dette et bra antivirusprogram, eller er det noen bedre. Takk for alle tips. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har litt erfaring med AVG free. Brukte det en stund for en tid tilbake. Jeg syntes det var et helt greit virusprogram. Merket aldri at maskinen ble infisert så lenge jeg hadde AVG installert. Det du misser ved å ikke betale, og heller bruke et slikt virusprogram - er stort sett bare noen instillinger. Så hvis du ikke er av den kresne typen, som stort sett har virusprogrammet liggende og surre i bakgrunnen uten å tenke noe særlig på det - så er det helt sikkert greit nok for deg. Syns det ble litt skralt til slutt da, så senere har jeg kjørt Norton AV - og nå har jeg til slutt endt opp med NOD32. Lenke til kommentar
baffen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 AVG er meget bra med tanke på at det er gratis. Jeg kommer aldri til å betale dyre dommer for å få norton...Jeg har hatt avg free i over 1 år. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har selv brukt dette programmet over tid, og det ser ut til at det fungerer bra. Har ikke fått virus, og all e-post som inneholder virus blir stoppet. Anbefales Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 det er meget bra, har hatt det i flere år nå, og ikke fått et eneste virus, og jeg har ikke bare vært på 123spill.no..... Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg synes AVG er helt grei program.Den har grei funksjoner og kan oppdateres hver dag hvis du stiller det inn.Hver gang jeg har fått virus så har AVG stoppet det. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja. Liker ikke disse anti-virus programmene du betaler for, bare for å få slengt på et par unødvendige funksjoner som gjør menyer og instillinger veldig innviklede.. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Er der brannmunn i AVG? Hva bruker mest resusser av AVG (hvis det ikke er brannmur, så regn med windowsbrannmur, hvis det er den jeg bør bruke) og Norton internet security 2005? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Av disse to ville jeg valgt NIS 2005, som også bruker mest resusser, men hvis du har en nyere maskin vil du ikke merke det utenom da du scanner for infeksjoner. Men jeg vil på det sterkeste anbefale ZoneLabs Security Suite med antivirus, brannmur, spam filter, messengersecurity (unødvendig så bare slå den av) osv osv. Ulem pa er at det ikke er gratis, men da er vi så heldige å ha *host* ThepirateBay *host* Lykke til ! Antivirus og brannmur er ihvertfall noe du garantert trenger Endret 7. september 2005 av LezoO Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ingen som foreslår Trend micro internet security. Dette er jo et kjempeprogram. Er du student får du det til spottpris på mpx.no! Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Er der andre bra antivirus programmer med brannmur som er å anbefale? Gjerne med en liten begrunnelse. Jeg er jo godt kjent med NIS så jeg har tenkt litt på *hoste* fram det, men det er jo litt greit med anbefalinger om andre programmer. Endret 7. september 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 http://www.avast.com/eng/down_home.html Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Brukte AVG i en liten periode før, og må si meg ganske fornøyd med det, men som i alle disse trådene må jeg bare anbefale NOD32. Lenke til kommentar
ct Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg bruker AVG antivirus og Zone Labs brannmur som begge er gratis. Har brukt disse programmene over lengre tid og er kjempe fornøyd Hadde NIS før, kan ikke se noen grunn til å gå tilbake til det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 eztrust da, ms har jo en kampanje (vet ikke om den er over) virker som som bare søren det og =) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 http://www.avast.com/eng/down_home.html Bruker selv Avast Home som jarmo her lenker til. Den er også mulig å få på norsk og oppdaterer seg selv (bare husk å sette riktig nettkobling i innstillingene; oppringt/alltid på). Syns at Avast ser bedre ut og virker mer seriøs enn AVG. Men det er jo en smaksak Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 AVG er bra, men vil tro at NOD32 er bedre Lenke til kommentar
Manders Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Overasket over å finne virus med AVG på en maskin som har hatt zonelabs suite installert over en tid. Tommel opp for AVG, men en knusende kritikk til Zonelabs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå