riktig Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg holder på å rote litt med denne guiden, og alt går bra helt fram til der jeg skal legge på lighting effects. Den er rett og slett umulig å velge. Mange andre filtertyper er også utilgjengelige. Har noen peiling på hvorfor? Jeg finner det ikke ut, selv om det sikkert er en bagatell Edit: Det er Photoshop 7, om det skulle ha noen betydning. Endret 6. september 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sjekk om du jobber i 8 bit eller 16 bit modus. Ikke alle filtre støtter 16 bit. Ligger vel under Image - Mode om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Det kan ha med fargedybde og gjøre, velg "image" -> "mode" ->"8Bits/Channel" Har iallefall sett at det er sånn hos meg. Alså at på 16Bits er det mindre av filtrene som er "lovlige". Edit: Pulsar var litt kjappere Endret 6. september 2005 av LeGranDuc Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Det er 8 bit ja. 16 er ikke mulig å velge. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du har vel ikke valgt Alpha 1 kanalen? Velg i så fall R, G, og B i stedet (Trykk på den øverste, som det står RGB på..) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Hehe. Var det jeg trodde ja. Holdt på med feil channel. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå