hylo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei og hå, dere. Nå har jeg planer om å kjøpe nytt headsett. Har pekt ut en favoritt. - Sennheiser HD595. Ettersom jeg har forstått, er det en åpen løsning på disse, noe jeg ikke liker helt. Har alltid hatt lukkede, og er litt vanskelig å avgjøre, med tanke på at det vil ''lekke'' lyd ifra klokkene. Det liker jeg ikke. Liker heller ikke at andre kan høre på hva jeg hører på. Derfor er åpen løsning litt dumt. Noen andre som har diverse forslag til hva jeg kan kjøpe? I prisklassen 800,- til 1200,-. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 HD595 har jeg, og kan anbefale de om du først og fremst er ute etter kongelyd, men som du sier, så er det litt kjipt at de er åpne. Jeg liker heller ikke at alle kan høre hva jeg hører på, så de er lite ideele på offentlige plasser sånn sett. Men, åpne headsett gir utrolig luftig og god lyd, og du blir heller ikke spesielt svett av å bruke de, sånn sett kan de anbefales... Må egentlig bare vurderes ut i fra hva som fungerer best... Brukes de mest på rommet/når du er alene, eller mens du sitter på buss/rundt mange andre folk liksom... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 de HD595 så veldig robuste ut sikkert god lyd også det er jo Sennheiser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå