Edmund Blackadder Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei! Hvis noen leser Magasinet, "Hjemme-PC", så var det nylig en test over Game Pcer. Pcen fra Netshop fikk en 4, men det var på grunn av støy, noe som jeg ikke bryr meg så veldig om fordi jeg er vant til støy itillegg til at det bråker ikke så mye når den står på gulvet. Psdata.no vant testen. Kabinettet er ikke så "fint" akkurat, men det er masse kraft i denne.. Og for prisen, AMD 3800+ 64, tilsammen 500GB HDD, 2 GB ram, 7.1 Surround høytalere følger med+et kjempebra gamer-tastatur/mus-sett, Nec ND-3540 DVD-brenner, og trådløst nettverkskort følger også med... So far so good, men så er det Gaming pcens hovedting, Skjermkort... Denne maskinen bruker Nvidias SLI system, dermed to GeFORCE 6600GT 128MB PCIe. Siden dette er to middel/lav-klasse sett så ville jeg heller hatt ett kvalitetskort en to av disse, men det er greit nok. Her er linken: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14674 Hvorfor poste dette? Har ikke peiling...Et godt råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå