TST Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Microsoft ønsker å profilere seg mer mot spillentusiastene, og starter med lanseringen av en helt ny lasermus. Les mer Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Genialt. Blir litt av en kamp mellom de forskjellige high-end musene da. Logitech med G5, razer med copperhead og microsoft med 6000. Skal bli skikkelig spennende å se hvem som stikker av med "seieren". Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jo fler desto bedre, men eg holder meg nok til mx518. Har samme funksjoner. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det hjulet så mistenkelig mye ut som 4.0 sitt hjul. Er det like trinnløst hopper jeg glatt over denne musa uten å nøle... Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 [iC' date=06/09/2005 : 16:00] Det hjulet så mistenkelig mye ut som 4.0 sitt hjul. Er det like trinnløst hopper jeg glatt over denne musa uten å nøle... Ifra artikkelen: "Scrollehjulet har faste steg, i motsetning til den trinnløse varianten i Intellimouse Explorer 4." Lese litt bedre neste gang? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 En G5 er på vei fra netshop til meg... (litt tidlig å vrake 518 men.. ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det fine med denne musen er at den ser ut til å ha temmelig lik utforming som intellimouse explorer v3 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var da sannelig på tide. Jeg var helt redd for at Microsoft kun satset på kontor-bruk. Men det står ikke noe om DPI og slikt? Personlig finner jeg de andre musene mere fristende, menn prisen var fin. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Men det står ikke noe om DPI og slikt? Pressemeldingen var veldig overfladisk, og nevnte blant annet ingenting om dpi. Jeg har bedt om flere tekniske spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 klarer meg med min MX1000 i lang tid enda, skulle eg kjøpt ny mus ville valget stått mellom G5 og 5128 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det skal nevnes at MS har et spill-tastatur og en trådløs mus på gang. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hmm, liggnet litt på MS3.0 i en ny utgave... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men det står ikke noe om DPI og slikt? Pressemeldingen var veldig overfladisk, og nevnte blant annet ingenting om dpi. Jeg har bedt om flere tekniske spesifikasjoner. Det de ikke nevner i slike overfladiske pressemeldinger er som oftest det som ikke er spektakulært nok, eller som er dårligere enn hva andre typer produkter i samme klasse har. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Digg mus. Tipper jeg kjøper den. Ligna veldig på MS intelli 3 musa. Endret 6. september 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sjønner ikke hva folk skal med ny mus hele tiden? Jeg har en Logitech Mx 510, og den klarer jeg meg fint med, kjøper ikke ny mus pga at den har bedre design foreksempel! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har Lasermuser blitt mye bedre siden den Logitech MX 1000 eller? Hørte bare klaging av den. Men det er vell forlegst vidreutviklet, og forbedret? Har null peiling på dette jeg, men holder meg til MX 300 enda. Er vist på samme nivå som Razer diamondback saken så... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har Lasermuser blitt mye bedre siden den Logitech MX 1000 eller? Hørte bare klaging av den. Men det er vell forlegst vidreutviklet, og forbedret? Har null peiling på dette jeg, men holder meg til MX 300 enda. Er vist på samme nivå som Razer diamondback saken så... Bare klaging? finnes sein haug av folk på dette forumet som syns den pwner alt og alle, men dette er jo en smaksak.er ikkje til å lege skjul på at det var mye syting heller nei :!: Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har aldrig skjønt poenget med lasermus, det er jo bare dyrere en optisk uten at man merker forskjell. den eneste forskjellen er jo de høye DPI tallene som man ikke merker forskjell på. Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sjønner ikke hva folk skal med ny mus hele tiden? Jeg har en Logitech Mx 510, og den klarer jeg meg fint med, kjøper ikke ny mus pga at den har bedre design foreksempel! Nettopp. Jeg har mx510 sammen med Func nå, og kan ikke tro at MX518 o.l kan være så revolusjonerende.. Mange som merket forskjell forresten? Alltids greit med en god kvalitetsmus til, så slo til på SHG sitt tilbud, MX510 og Steelpad S&S til 335,- Skal bruke dette settet til skolearbeid o.l med den bærbare, vil jeg tro. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 På tide. Nå har jeg brukt opp to stk. IntelliMouse Explorer 4. Begge ble ødelagte ved hjulet (det vil ikke gå rundt). Dessuten virket venstre museknapp dårligere og dårligere. Håper denne musen retter opp feilene. Hvis ikke går jeg tilbake til Logitech og holder meg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg