Howard Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 I løpet av oktober skal Microsoft være klar med tre nye mus spesielt rettet mot bruk sammen med bærbare datamaskiner. Les mer Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dette har jeg ventet på lenge. Spesielt Laser Mouse 6000. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Stilig! Jeg forventer en test av musene når de er tilgjengelige, Håvard. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Noe som slo meg når jeg leste dette var at folk som sliter med orddeling muligens kunne oppfatte denne overskriften litt anderledes: Microsoft med tremus for bærbare Disse musene ser greie ut, men selv ville jeg ikke vurdert noe annet enn Blåtann-baserte mus til bærbare akkurat nå. Det virker iallefall på meg som om det er det mest fremtidsrettede. Endret 6. september 2005 av snorreh Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Noe som slo meg var at folk som sliter med orddeling så kunne oppfatte denne overskriften som: Microsoft med tremus for bærbare Ja samme her Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja skal bli kjekt....det så ut som det var svært godt grep på det bilde...Det er alltid er fordel hvis man sitter å holder den på en bok i flysetet liksom. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tremus eller 3 mus... hehe forvirrende.. Tja, kansje en hitt, må testest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå