Zenit Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hei, La merke til noe rart med min nokia 6100. Når jeg lader telefonen, da gidder den ikke å vibrere hvis noen ringer? Synes det er merkelig. Bruker vanligvis lydløs profil med vibrering. EDIT: jaja, feil modellnummer Endret 6. september 2005 av Zenit Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Min tlf vibrere heller ikke når den lader. Er det ikke det normalt? Eller er disse nye tlf mer fancy på det området? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 .. Slik er det med alle Nokia-mobiler. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Ok, godt å få det avklart Begynte nesten å tro at jeg har en mandagstelefon. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er slik på SonyEricsson telefoner også. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er slik på SonyEricsson telefoner også. Min K750i vibrerer med laderen i den, så kan bekrefte at det ikke er slik på alle. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 det er sånn på min nokia også... som er en gammel 7250i... jeg har en teori om at det er fordi ikke ladekabelen skal "ristes" ut av telefonen når den lades... men hvem vet? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Heller ikke min sx1 rister når den lades Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er jo logisk da Den ligger vel neppe i lommen din når den lades?? Og om den ligger på bordet er jo vibrator litt unødvendig.. Helt logisk funksjon spør du meg.. Siemens har forresten vært sånn "i alle år" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå