baosen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hei! jeg holder på å overklokker min 9800PRO, men trenger en program til å sjekke temperaturen på kortet. Håper noen vet om et program . Endret 6. september 2005 av baosen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 9xxx-pro serien har ikke temp sensor... bare xt serien Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 PRO m/ XT layout har. mvh r. Lenke til kommentar
baosen Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Det var dumt... Min 9800PRO er fra dell så jeg tror den har ikke XT layout :( Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan godt være xt pcb for det, legg ut et et bilde av motsatt side av kjernen (den siden som er opp når kortet er montert) hvis du har mulighet. mvh r Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 PRO m/ XT layout har. mvh r. Pleier å være omvent som finnes; pro med xt-kjerne (eks. MSIs serie og andre "sene" 9800 kort) Aldri hørt om pro med xt PCB. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vet ikke hvor vanlig det er men jeg har faktisk et PRO kort med R360 Kjerne og xt pcb. Kortet er et Sapphire Atlantis Radeon 9800 PRO. mvh r.- Lenke til kommentar
baosen Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Kan godt være xt pcb for det, legg ut et et bilde av motsatt side av kjernen (den siden som er opp når kortet er montert) hvis du har mulighet. mvh r Er det ikke bare å installere et Temperatursjekkerprogram for å sjekke det? F.eks, hvis ikke programmet virker, har det ingen Tempmåler, hvis programmet virker, har den et tempmåler... Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det er nok vel så enkelt ja - bruk Atitiool eller Rivatuner. mvh r.- Endret 8. september 2005 av roger_h99 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ati tray tools er enda bedre, spør du meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå