Dolce_vita Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg har i den senere tid blidt hekta på å laste ned programmer til N6680 min. Under denne tråden ser jeg for meg at det kommer lenker til godt utprøvde programmer i forskjellige kategorier for Smybian 60. En lenke bør inneholde følgende: Lenke til programmet Type program Fungerer det, eventuelle bugs Pris En karakter fra 1-6 Jeg ser helst at det ikke kommer innlegg som ikke inneholder disse punktene. Lykke til Endret 6. september 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Program: Cell TRack Type: Dette prog. hjelper deg å finne mob-sendere Pris: Prog. er gratis Karakter: 3 Med dette programmet kan du lett finne frem til en mob-sender nær deg. Om dette er et nyttig prog. kan diskuteres, men har da noe i seg. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Program: BgLightOn Type: Overstyrer lyset i disp. Funk: Prog. funker fint Pris: $1.99, mn kan testes gratis Karakter: 5 Dette prog. gjør at du slipper å plages av at lyset i displayet slår seg av i tide og utide. Jeg fant dette prog. meget nyttig. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 leitet etter en sånn link som dette så har du agilemessenger, gå inn på msn med mobilen din Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Vi har allerede en tråd om dette, med massevis av anbefalinger. Et godt initiativ, men om du heller skriver i den eksisterende tråden får vi samlet alt på et sted Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg