Howard Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Philips har lansert to nye DVD-brennere som begge støtter "SolidBurn"-teknologien. Brennerne får samme spesifikasjoner som BenQs DW1640. Les mer Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ....og er samme som BenQ DW1640 borsett fra frontdeksel og litt modifisert firmware. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ....og er samme som BenQ DW1640 borsett fra frontdeksel og litt modifisert firmware. Med andre ord skal jeg ikke fortvile jeg som har en benQ 1640 liggende på postkontoret...? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Caliber: Hvorfor i all verden skulle du blitt frustrert ved å ha en knallbra brenner på postkontoret? Den blir jo ikke plutselig dårlig av at det dukker opp en som er like bra. (hvis den er det da) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Om det nå skulle komme DVD-plater som har litt større kapasitét enn dagens plater, vil de altså være støttet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvis jeg tolker "dagens plater" til å være vanlige enkeltlags 4,7GB-plater (slike som gir mest for pengene nå) så er svaret ja. Benq dw1640 og dermed også denne fra Philips støtter dobbeltlags plater (DL). Jeg regner med at dobbeltlags plater kommer ned i pris til et fornuftig nivå rundt årsskiftet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vil nå si at Nec 3540 er bedre enn begge disse brennerene, både på programstøtte og alt annet, bortsett fra phillipsen da, den vet vi ikke enda Lenke til kommentar
Psh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vil nå si at Nec 3540 er bedre enn begge disse brennerene, både på programstøtte og alt annet, bortsett fra phillipsen da, den vet vi ikke enda Begrunnelse? Må bare si at jeg er svært uenig med deg! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men velger selvsagt brenner etter behov. nec er god på en ting mens Benq på enn annen ting, generelt så er alle like gode til vanlig bruk! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hva er Nec 3540 bedre på enn Benq 1640? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Så nyheter som denne vil bli støttet? BTW: Hvor ble det av platene? (i linken) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Så nyheter som denne vil bli støttet? BTW: Hvor ble det av platene? (i linken) Ble vel aldri populære grunnet begrenset brenner støtte for platene - og ikke minst at mange lesere hadde problemer med å lese de... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det igjen betyr vel at de hadde blitt uforholdsmessig dyre og da uten mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå