raakken Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvilke p2p program ,og mest viktig, bittorrent klient bruker lite ressurser, men som har GUI, slik at en kan slå av maskina, og det står hvilke filer jeg laster ned når jeg slår på maskina/programmet igjen Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://www.bittornado.com (ikke GUI, men hva skal man med det ) Lenke til kommentar
raakken Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 får prøve det da... men det stod noe der om åpning av porter, hvordan gjør man dette når man ikke har en ruter hjemme, bare en switch(usikker på stavinga) kan fint lite og ingenting om slikt Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvordan er du koblet opp mot internett? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Såfremt portene ikke er stengt i en ruter hos deg eller hos din ISP er de allerede åpne. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 bittornado.com (ikke GUI) Ikke helt korrekt. Det er muligheter til GUI, i hvert fall i den pakka som ligger i Slackware Extra. MEN du trenger da wxPython, en GUI toolkit for for Python. Pat gidder ikke å bygge en wxPython-pakke kun for å få en stygg GUI, og jeg er enig. BitTornado GUI er ikke no særlig å kompilere opp wxPython for. Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 bittornado.com (ikke GUI) Ikke helt korrekt. Vet (ser ikke noe poeng med GUI for slike programmer, putt dem i en screen og glem dem) Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Forresten. Du kan jo ta en titt innom denne siden: Slyck - File Sharing News and Info Den har sider dedikert til de fleste fildelings nettverkene og metodene, og lister over klienter for disse. Som for eksempel her: Bittorrent clients Hver klient har sin infoside hvor du kanskje finner nyttig info om hvordan de yter. Bittornados infoside HER Vet (ser ikke noe poeng med GUI for slike programmer, putt dem i en screen og glem dem) Aha! Bevisst feilinformasjon med andre ord Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Aha! Bevisst feilinformasjon med andre ord Noe sånt Når jeg mener GUI så mener jeg GUI man kan kontrollere hele applikasjonen med (f.eks Azureus), ikke en stygg progress bar som BitTorrent/BitTornado har. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Sant nok, BitTornado -> fæl GUI med lite poeng. Men det virker som om det er få om noen BT-klienter for linux som hhar en god GUI, untatt Azureus da mumle mumle java herk On topic; raakken, fant du no interessant eller tatt du ned på BitTornado? Endret 6. september 2005 av olefiver Lenke til kommentar
raakken Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 ble bittornado, funker bra den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå