Knutgrus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Et spørsmål angående Dual Channel. Har akkurat bestilt meg ny pc, og hvordan fungerer dette med Dual Channel? Slikt fantes ikke sist jeg oppgraderte pc'n min... Har bestillt 2-pac med ram. Skal disse settes ned i slots med like farge? Er det samme hvilke 2 slots jeg velger? Hjelper bildet? Jeg tror ikke prosessor-kjøleren jeg har kjøpt passer om ramen settes i DIMM1 og DIMM2, som er nermest cpu. (er jo heller ikke sikker om det passer om de settes i DIMM3 og DIMM4 (for ikke å snakke om det hele passer i kabinettet i heletatt...)) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Bitspower Silent Storm Men den tid den sorg. Slik jeg har forstått det, skal jeg putte 2 like rambrikker i ledige slots som har lik farge. Er det slik? Kan jeg velge hvilke jeg vil? (for eksempel sette i de 2 nederste, for å få mer klaring?) Endret 6. september 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dette varierer ifra ett HK til et annet. Det tar uansett ikke lang tid å prøve, fordi oppstartsmeldingen på så og si alle HK melder om du kjører single eller dual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå