embark Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja de har bilder, men de har ikke server til å hoste. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jaja, så var det over. Vet dere om noen som har bilder fra LANet? eg har bilde, legg meg til på msn så kan eg sende til deg msn: [email protected] Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Burde ikke denne tråden vært stengt for lenge siden? Midt inni her er det jo nærmest chatting, hvor folka egentlig kunne snakket med hverandre, ettersom de sitter i samme rom. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ingen som sitter i samme rom nå? Les topic, så ser du at det slutta 5. oktober. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Burde ikke denne tråden vært stengt for lenge siden? Midt inni her er det jo nærmest chatting, hvor folka egentlig kunne snakket med hverandre, ettersom de sitter i samme rom. Hæ? Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nåken så ska på Newbie-LAN i år? =) Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) jaha! NL 07 here I come Endret 9. september 2007 av alla737 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå