prefs Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei! har kjøpt "uorginalt" blekk fra inkclub til min cannon i865, men jeg ser at utskriftene blir mye dårligere spesielt tekst der bokstavene blir "flisete" altså blekket renner mer utover. Bruker samme papir og har renset patronene, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen andre som opplever samme problem? Lenke til kommentar
Niki Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har ikke opplevd det, men vet om et par som kjøpte patroner der, som ble fri for blekk etter 15 utskrifter... Har ikke hatt problemer med de patronene jeg kjøpte der. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 STYR UNNA INKCLUB... De selger MP3 spillere som de ikke erstatter når de går i stykker. (Spilleren er merket med INKCLUB, men de vil ikke ta ansvar for defekt vare). Hilsen Per-Einar Dahlen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 pappa har bestilt der 2 ganger, og jeg som også bruker skriveren kan ikke si noe annet en at jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå