potetskrell Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har fått en utrolig rar "bug" for noen dager siden. Bildet viser feilen best. Og sånn blir det oftest i word, og hvis jeg er inne på sider med mye tekst på. Kan også komme helt tilfeldig. Ofte forflytter hele bildet seg. Synes det er rart at jeg faktisk kan ta screenshot av det. Da tyder det jo på at min NEC ikke er feilen. Se specs her. Skjermkortet er ikke klokka. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Slett denne Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Først: Har du innstallert ny maskinvare/drivere i det siste? Har du innstallert nye program i det siste? Kan minne litt om en "orm/virus". Kan hende en reinstallasjon av XP må til. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Først: Har du innstallert ny maskinvare/drivere i det siste? Har du innstallert nye program i det siste? Kan minne litt om en "orm/virus". Kan hende en reinstallasjon av XP må til. Som sagt, "slett denne". Posten er her og problemet sånn halvløst. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Stenges dobbeltpost. link til rett tråd er i innlegget over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg