potetskrell Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har fått en utrolig rar "bug" for noen dager siden. Bildet viser feilen best. Og sånn blir det oftest i word, og hvis jeg er inne på sider med mye tekst på. Kan også komme helt tilfeldig. Ofte forflytter hele bildet seg. Synes det er rart at jeg faktisk kan ta screenshot av det. Da tyder det jo på at min NEC ikke er feilen. Se specs her. Skjerm kortet er ikke klokka. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) først så tar du og lasta ned nyeste skjermdriver og vis det ikke fikser seg da så får prøver og du og formatere og så instalere nye drivere ps det der har skjedd med mitt 9800 pro kort oxo. Endret 6. september 2005 av Yonaz Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 prøvd og formatere? og lasta ned nyeste drivere? Det jeg synes er rart er at problemet kommer uten at jeg har gjort noen endringer. Formatering er ikke aktuelt. Kan prøve nye drivere. Er vel et år eller noe sånt siden sist. Noen andre? Lenke til kommentar
Oxide Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei, Er temmelig sikker på at kortet ditt er overopphetet. Det kan også være en spennings feil, noe som er relativt tvilsomt hvis du ikke har vært borti kortet. Anbefaler deg å rense kjøleren på kortet for støv, å se om ting forbedrer seg; hvis ikke, prøv å fjerne kjøler, rense bort gammel kjølepasta med aceton eller isopropanol og legg på et veldig tynt lag med ny kjølepasta. Mvh, ox Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Driveroppdatering fungerte ikke. Ja, Oxide det var det jeg tenkte.. Får se på det. Innstallerte jo ei vifte i pc'en (den har aldri hatt noen vifte som drar luft ut av kabinettet før nå) for noen dager siden. Men inbiller meg at problemet startet før det.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er helt sikkert at det der er artifacts, noe som kommer av varme. For å teste dette kan du klokke kortet ditt litt ned og se om det hjelper. Last ned rivatuner. Lenke til kommentar
Jail Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Akkurat slik så det ut for meg også føre gfx ble for varm og ødelagt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 CRap, ser ut til at det er varme ja. Klokka det opp og maskina stoppa helt opp, fullt av artifacts.. I tillegg kommer denne beskjeden i ny og ne. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg sa klokk ned, men jaja. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg sa klokk ned, men jaja. Hehe, vet, men skulle jo bare teste.. Jo varmere, jo mer artifacts.. Å klokke ned funker ja.. Hva gjør jeg nå da? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sette på en ekstra vifte? Bytt kjøler eller skift kjølepasta hjelper nok og.. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 En jeg kjenner hadde et lignende problem med et Nvidia kort. Fikk samme type feil i bildet og maskina hang seg for den minste ting, f.eks. scrolling opp/ned i iExplorer. Etter mye om og men viste det seg at kortet ikke satt ordentlig i AGP porten... Skulle tro det ikke ville funke i det heletatt da, men det funka bra nok til at det virka som om det var driver eller varme problem. - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå