MindTooth Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hva ble det til Gammon? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Siden du skal kjøre to skjermer kan du jo egentlig se bort i fra SLI. I beskrivelsen av hva du skal bruke PC'en til står det ingenting om dataspill. I så tilfelle foreslår jeg følgende: Hovedkort: MSI K8N NEO4 F nforce4 S-939 til kr. 850,- (Spart kr. 945,-) Skjermkort: XFX GeFORCE 6600GT 128MB PCIe til kr. 1695,- (Billigste jeg fant med Dual DVI.) Penger spart: 2000,- Totalt spart kr. 2945,- Ny totalpris: 34055,- Ikke dumt forslag, det der. Men tror jeg går for det 7800-kortet. Kan være greit med litt spill innimellom 4801932[/snapback] Hvis du skal spille litt innimellom kan du ihvertfall glemme det Matrox-kortet! Da ville selv et 6600GT som jeg foreslo, være et mye bedre alternativ! Og hvor er det folk har det fra at Matrox er så mye bedre til toskjerms-oppsett? De var det før, men det er en ting fra fortiden. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 De Lacie skjermene er ganske bra :-) Men personlig ville jeg heller at en av ColorEdge skjermene til Eizo, de er fine de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå