Stubbom Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Noen som kan si meg hvilke type ram jeg må ha til min Medion MD 95149? Hadde vært meget glad hvis noen kunne ha funnet det ut Lenke til kommentar
Penol Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg fant ingenting på modellen MD 95149, kanskje den går under en annen betegnelse også? Sjekk ut Komplett.no's minnevelger som forøvrig er sponset av Crucial ser det ut til . Ved hjelp av den har jeg funnet minne som fungerer til flere bærbare. Lenke til kommentar
Stubbom Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg fant ingenting på modellen MD 95149, kanskje den går under en annen betegnelse også? Sjekk ut Komplett.no's minnevelger som forøvrig er sponset av Crucial ser det ut til . Ved hjelp av den har jeg funnet minne som fungerer til flere bærbare. Ja jeg har sett der men det ser ikke ut som noen passer Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Kjøpte RAM til en Medion MD 42509. Tok ut RAM'en som stod i for å se hva slags type det var. Fant så denne på komplett. Akkurat samme. Ikke sikkert denne passer til din, men se på den som står i, jeg måtte ta den helt ut, fordi at all info sto på undersiden av brikken. EDIT: Komplett's minnevelger fungerte heller ikke for meg. Annet alternativ er å dra dit du kjøpte bærbaren, de bør klare å skaffe riktig minne. Endret 6. september 2005 av berntmh Lenke til kommentar
Stubbom Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Kjøpte RAM til en Medion MD 42509.Tok ut RAM'en som stod i for å se hva slags type det var. Fant så denne på komplett. Akkurat samme. Ikke sikkert denne passer til din, men se på den som står i, jeg måtte ta den helt ut, fordi at all info sto på undersiden av brikken. EDIT: Komplett's minnevelger fungerte heller ikke for meg. Annet alternativ er å dra dit du kjøpte bærbaren, de bør klare å skaffe riktig minne. Jo takk.. hehe tror jeg ikke drar dit jeg kjøpte den.. var på Elkjøp Men jeg sjekker jeg Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hehe, kjøpte min på Elkjøp jeg også. Var ikke særlig hjelpsom der. De ga meg et telefonnr og ba meg om å ta kontakt meg Medion direkte. Lenke til kommentar
Stubbom Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg har delt grafikk med ramen, har dette noe å si? Endret 6. september 2005 av Stubbom Lenke til kommentar
BruX^ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Mulig at det har noe med minne bus`en som kan ha innvirkninger på skjermkortet. Dette vil da si at du må kjøre på med en 3d FX-shootout. Dette koster ikke mer enn 100-200 Lenke til kommentar
Stubbom Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Svar PLIS!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå