Gå til innhold

Serviceverksteder i oslo og priser.

Anbefalte innlegg

Har du noen gang opplevd at når folk i omgangskretsen din hører at du kan bruke en pc med hell og kanskje kan bitte lite grann om hardware så må de absolutt ringe deg dag og natt når noe feil skjer med maskinen deres?

Vel slik er det med meg og jeg har minimalt med kunnskaper i forhold til mennesker her på forumet.

Så jeg har igjen en maskin til en venn av familien som ikke vil starte, hardisken vil ikke komme opp i bios og han har en del dokumenter der inne som han vil redde. Da dette er noe jeg ikke orker å tukle med ville jeg sjekke diverse verksteder i som kunne gjør dette for ham, har møtt folk som tar alt fra 500 kr til 800 kr timen med 2-3 arbeidager for å gjøre det, til folk som tok en fast pris på over tusenlappen for slikt. Er det bare meg eller virker litt dyrt, fikk det fikset til en grei pris der jeg kjøpt maskinen til moren min ved Anker, men må virkelig riste på hodet over visse dyre

firmaer der ute, *kremt...et visst firma ved bislet...kremt* som skulle ha nærmere rundt 1600 kr om det bare var en i/o feil på disken....

Fikk levert en fullstendig backup på dvd etter en time for 400 ... :love:

Nå er det vel ikke mange som leverer ut maskinen til rep her på forumet men er det likevel noen dere vil anbefale når slikt skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...