hovdal Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 når jeg tar network update så får jeg opp connection to the server failed.a DNS error has occurred(80410410) Lenke til kommentar
roolf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er det xbox live du snakker om? Hvilken internetttilbyder bruker du? Hvordan er det koblet (router/swich/Hub osv). Du må nok gi mer info for at noen skal kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Syntes dette høres mer ut som en PSP feilmelding. Forsøk å sett deg nærmere ruteren (WLAN basestasjonen). Dette funker for meg når jeg får samme feilmelding Ville også endret tittel/beskrivelse på denne tråden. Ellers kan det fort komme en moderator å stenge den Endret 13. september 2005 av Zlash Lenke til kommentar
Frederik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det du gjør for å løse problemet er: 1. Gå til www.google.com 2. Skriv inn DNS Error 80410410 3. Da får du ut galt.denne siden. 4. Bla igjennom alle lenkene for forklaring på hva som har gått galt. Lykke til.. Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) det er sikkert pga at du ikke har nok strength signaler. du må ha over 35-40% i strength signaler prøv å komme litt nermere routeren Endret 13. september 2005 av arbror22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå