Red Dog Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har et problem, og det er at hver gang jeg prøver og logge meg på W2K maskinen så for jeg opp har sidevekslingsfilen enten mangler eller er for liten, men jeg kan ikke kommes så langt inn i systemet at jeg får forandret på denne. Er det noen tips om hvordan jeg skal fikse dette? (Har prøvd sikkerhetsmodus, men det samme skjer) noen kommandolinjer som kan forandre på den? eller noe slikt? Plis! Jeg kan ikke formatere maskinen, for det ligger viktige programmer som tar en evighet å installere... (Hele proget tar 91(!) CD'er....) Plis Hjelp meg! Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg hadde samme problemet med min maskin men med Win XP, Har du Intel® Application Accelerator innstalert ? mitt problem løste seg nå jeg innstalerte nyeste versjon av Intel® Application Accelerator. jeg tror at det er bare Pentium 4 som bruker Intel® Application Accelerator så har du pentium 4 kan dette kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Det er Duron maskiner og den fungerte på fredag, det var da jeg begynte installeringen av proget... men i dag får jeg feilmeldingen... Noen andre Tips? Lenke til kommentar
moft Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 kutt ut norsk widows , du får mange nye feil som er udokumentert med på kjøpet , bruk orginalen , den utprøvde engelske versionen. Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Må si jeg ble extremt nysgjerrig, åssen prog er det du har som tar 91 CD'er?!?! Men litt søking på technet skulle vel løse saken trur jeg. Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Jeg hadde gjordt det hadde det vært mitt valg, men det er skole maskiner/Simulatorer for Bergen Maritime VGS og da har jeg ikke noe jeg skulle ha sakt.... Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 09:33, Sir_Arcus skrev:Må si jeg ble extremt nysgjerrig, åssen prog er det du har som tar 91 CD'er?!?!Men litt søking på technet skulle vel løse saken trur jeg. Det er til et Simulator Program som heter Seagul og simulerer Nautisk utstyr, som planlegging og mange andre ting.... (edit: Skrive leifer...) _________________ Nothing is Fun before It gets Difficult! [ Denne Melding var redigert av: Red Dog på 2002-08-12 09:36 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 09:27, moft skrev:kutt ut norsk widows , du får mange nye feil som er udokumentert med på kjøpet , bruk orginalen , den utprøvde engelske versionen. Dette er vel ikke helt riktig. Både norsk og engelsk versjon er bygget opp rundt den samme kjernen. Det er vel bare tekststrengene som er forskjellige og disse skal da ikke forårsake feil. (tror jeg da) Ha en fortsatt fin dag :smile: Lenke til kommentar
trygvelo Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg hadde samme "problem" når jeg tok bort sidevekslings/swap fila selv, men dette fordi jeg fjernet all swap pga. at jeg har 1GB RAM og strengt tatt ikke trenger swap. Dette fungerte fint i WinXP, men i 2000 fikk jeg den samme meldinga om at swapfil var for liten eller ikke fantes. Instillingene for swapfil finner du hvis du høyreklikker på My Computer, går videre til Advanced øverst til høyre og klikker på Performance Options (Min Datamaskin -> Avansert -> Ytelses valg eller liknende på norsk versjon). Her finner du et valg for virtual memory (virtuelt minne?) Det jeg gjorde var i hvertfall å sette page/swap fil til det samme som mengden RAM = 1024 KB fordi win klaga på at det ikke ville være nok plass til å skrive ut en memory dump hvis det oppsto en eller annen feil. Trygve Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Jeg kan ikke forandre Swap filen, for jeg kommer ikke inn i Windows, og jeg har ikke fjernet Swapfilen, og jeg brukte jo den på fredag som var, og det er 256 MB minne p maskinen... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Kommer du ikke inn i "sikkermodus" heller? Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Nei, jeg kommer ikke inn på den måten heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå