Gjest Slettet+98172347 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ta en titt på Telenor Online og sjekk boksen på høyre side av skjermen for testing av telefonnummer for ADSL. Hvordan staver man "Telefon" ? -------- West Lenke til kommentar
rubme Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vet ikke hva det står hos deg, men når jeg åpner siden så står det "telefonnr." Synes ikke det var så stor nyhet. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vet ikke hva det står hos deg, men når jeg åpner siden så står det "telefonnr."Synes ikke det var så stor nyhet. Vel, hos meg sto det Telefonn, og jeg regner med at det var dette trådstarter fant litt pussig. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er slik mange forkorter ordet "telefonnummer" Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Står telefonnr. hos meg Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det står og har alltid stått "Telefonnr." altså en forkortelse av Telefonnummer. Skjønner ikke hva trådstarter vil fram til? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 i IE står det Telefonnr. og i Firefox står det Telefonn Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Står Telefonnr der. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Og da skal dette bli en "typisk dårlige Telenor"-tråd? På grunn av en stavefeil? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er det virkelig så mange enda her som bruker IE? Telefonn, Telefonn, Telefonn, Telefonn kan dere si det fort og høyt? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tillat meg å si; HA HA HA HA Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 det står trlefonn i firefox men liksom !big deal! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da kan vi gå ut fra at med fontoppsettet i Firefox tar teksten ørlite mer plass og at de siste to tegnene "r." ikke får plass. Men dette har vel ikke noe med hardware å gjøre. Feilpostet og stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg