Gå til innhold

Noen bedre vifter til 9800 pro

curtiis

Anbefalte innlegg

Har et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP og etter 10 månder ryker vifta. Har hatt litt problemer med at maskinen reboter av og til under krevende spill men det var nettopp at jeg fant ut att vifta var heilt elendig. Skjermen ble mørk og maskinen gikk, etter en halv time greide jeg å få liv i den værtfall til et minimum. ska reklamere på kortet, men vurderer å få en større, bedre vifte så jeg kan flashe kortet til xt viss det nu er noe vits til det. Har plagdes en del i bf2 med at den reboter når det virkelig begynner å bli morro... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nokk for sent for dette kortet, sent det i retur. Fått låne meg ett annet kort til jeg får det tilbake, testa litt med det kortet og funnet at det er nu ikke noe annet en skjermkortet som har vært dårlig lenge. Har ikke taklet å kjøre krevende spill, eller spill i det hele tatt i det siste. Så da blir det bedre når jeg får nytt igjen, får oppgradere det med en ny vifte med en gang så det holder bedre og flashe det vist jeg nå finner ut hvordan. Men det står vel på en annen tråd, så får se på det når det er i boks.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fått nytt kort, men problemet er fortsatt der. Men vifta er nå i orden på dette kortet, men det gammle som jeg har lånt virker yppelig. Men det kjører ikke med ekstra stømm det. Tror psu'en er skurken her, så får kjøpe større og bedre. Det jeg har fikk jeg med toweret og til 400 kr for alt så er det vel ikke noe rart at jeg kansje har litt problemer.

Fikk nå et powercolor AIW 9800PRO med TV tuner igjen for det gammle, men har tatt det ut av maskinen til jeg får bestemt og kjøpt meg ny psu. Ser for meg denne, http://www.dinside.no/php/art.php?id=212769 Hva tror du om denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...