Gå til innhold

forsikring på fartsbøter!

VolvoRacing

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234

Fra en annen tråd, du kan godt svare her, Ruberduck.

Jeg har medlt meg inn i www.botshuset.no

Dekker fartsbøter og parkeringsbøter. De har mye bedre vilkår enn fartsbot.no

også koster det nesten halve prisen.

Anbefaler på det sterkeste botshuset.no  (betalte den første boten for meg i dag på 3800 kr)

:yes:

Vilkår

3. Vi betaler kun dersom følgende kriterier er oppfylt:

a) Abonnementet må være aktivt og må gjelde den personen som boten er utskrevet for.

b) Du har kjørt for fort på 70, 80, 90 og 100-vei og har bare fått bøter mellom 600-2600kr som følge av forfortkjøring, og ikke i forbindelse med noen annen trafikkovertredelse ved utstedt bot.

1. Så du fikk ut mer penger enn de sier at de akter å utbetale? :hmm:

2. Hvor fort kjørte du? Iflg. siden koster det 3600 for 20 km/h over, og 4900 for 25 km/h over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Nokon som har erfart noko fra disse lovnadar? Er dette berre bøff eller er det til å stole på?

5875283[/snapback]

Hvis du har betalt en forsikring så må jo selskapet betale dersom boten havner under det stom står i vilkårene.

Jeg har litt negative erfaring med et annet slikt selskap.

Bestilte en forsikring på nettet, og det stod at det skulle komme en bekreftelse på epost og at først da ble det aktivt. Det skulle ta kort tid. En uke senere fikk jeg en bot, og hadde enda ikke fått mailen. Har ikke fått den enda, og tapt ganske mye penger på det.

Lenke til kommentar

Disse firmaene er ikke forsikringsselskaper i vanlig forstand. på bot og bedring sin sidet står det: "BotogBedring.no er en organisasjon som tar seg av medlemmenes fartsbøter."

Så skulle de gå konkurs eller av andre grunner ikke betale boten din, er det bare å anse medlemskontnigenten din som tapt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tviler utrolig sterkt på at de kan gå i overskudd, siden de hovedsaklig vil få kunder som vet de må ut med mer enn 900 kr/året i bøter, og dermed kommer de til å gå konkurs.

5983383[/snapback]

Dem vil nok få det til å gå rundt. Hvorfor? Fordi folk generelt er dumme. Jeg kan bare nevne WGI, T5PC.. lista er lang over idiotiske ting folk spytter penger i.

Firmaet baserer seg nok på alle dem som tenker "kjekt å ha...", men som ikke er dem helt store trafikksynderene i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

De har litt til felles med WGI og T5PC, siden de som kommer sist inn vil måtte betale for dem som kom inn tidligere, og nå har fått bøter som er mye høyere enn medlemsavgiften. Akkurat som WGI og T5PC vil de også gå konk når det ikke lenger er mange nok som melder seg inn til å betale utgiftene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...