mirene Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei :smile: Jeg har opplevd noe rart.Jeg prøvde å overklokke mitt GF 4 - 4600 kort å deretter kjøre 3D Mark...da klikket testen.Greit nok tengte jeg (testen har jo fungert fint før),og restartet maskinen. Når jeg nå skulle kjøre testen om igjenn ,mindre overklokket (eller uten overklokking),så fikk jeg beskjeden "3DMark 2001 requires a directX 8 compatible 3D acelerator" Har prøvd både å reinstalere detonator driveren..og DirectX 8,men uten at dette hjalp.Hva er egentlig problemet ?? Lenke til kommentar
Snask Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 prøv å reinstall 3dmark2001? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har opplevd det samme, noen ganger etter overklokking vil ikke 3dmark finne skjermkortet(jeg har gf3-kort). Men vandligvis har det fungert etter en liten stund igjenn så jeg bryr meg ikke. Har ikke noen løsning på problemet, men du er ikke aleine(hvis det hjelper :smile: ) Lenke til kommentar
mirene Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Ja.Har reinstalert 3DMark og..men det hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå