JoaJoa Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg lurer på om dette går ann: HAr bestilt en bærbar pc med IR,infrarød. Er det mulig å laste ned et program som gjør at jeg kan bruke infrarøde porten til å styre tv, stereo, dvd og slikt? som en slags universalfjernkontroll? EVT, finnes det en IR sender som kan kobles til usb porten å brukes som nevnt over? Endret 6. september 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg lurer på om dette går ann: HAr bestilt en bærbar pc med IR,infrarød. Er det mulig å laste ned et program som gjør at jeg kan bruke infrarøde porten til å styre tv, stereo, dvd og slikt? som en slags universalfjernkontroll? EVT, finnes det en IR sender som kan kobles til usb porten å brukes som nevnt over? Ta en titt inne hos www.vendur.no Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det Vendur selger er en fjernkontroll for å styre PCen, ikkje for å la PC styre TV/Video sov... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jepps, blir litt feil dette. Da jeg ønsker å styre tv og slikt, med en infrarød sender, fra min bærbare pc.. ikke å styre pc'en Lenke til kommentar
crusade Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Gadgetman, Vendur selger og IR mottakere OG sender! Sjekk ut Tira-2.1 som er en IR sender/mottaker. Med Girder kan du så styre TV,video,dvd etc. fra PCen. Ingen problemer. Endret 6. september 2005 av crusade Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) crusade: Der ja! akkurat det jeg var på utkikk etter. takktakk! Endret 7. september 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ir'en på bærbare er i 99% av tilfellene irda, og ikke kompatibel med vanlig ir som f.eks tv bruker Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 En kompis av med styrte tv'er med nokia 3650 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå