zhitler Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Litt usikker på hvor mye makt jeg skal bruke for å løsne cpu fra kjølern. Nesten som goopet har blitt lim:) Noen forslag? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg skrudde fra hverandre en gammel P4-maskin, hadde samme problem. Det var nesten så jeg måtte meisle av CPUn fra kjølern. Etter noen minutters lett tapping med et flatjern, så kom CPUn av til slutt. Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bruk makt med måte så kommer den nok av... Fikk samme problem når jeg brukte billig-pasta på cpu som fungerte mer som varmeskapende lim! Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Satte aluminiums kjølern på ovnen,svak varme:) Gikk ok ,måtte bare få litt temperatur. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Eventuelt kjøre cpuen veldig varm, for så forte seg å ta den av. Funker bra Lenke til kommentar
tomandre76 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vi bruker varmluftspistol. Demonterer vifta på toppen og varmer opp ribbene. Vær forsiktig og ikke hold pistolen for nære. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 en fin måte er jo å plasere ribba på ei av platene på komfyren med CPU opp fra plata selvsagt og så er det bare å ta en pølse tang og plukke den av med:D Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hårtørkere skal ogsaa funke fint har jeg lest. Ser for meg at det er tryggere enn ovnsplata, spesielt om man er som meg og gjerne glemmer ting intill det lukter svidd :-) - Per Christian Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hårtørkere skal ogsaa funke fint har jeg lest. Ser for meg at det er tryggere enn ovnsplata, spesielt om man er som meg og gjerne glemmer ting intill det lukter svidd :-) - Per Christian tenker du på grandiosaen din nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå