redacid Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Heisan Jeg lurer på om det er noen som kjenner til kamera hvor man kan feks filme en blomst og utviklingen av den. Her er d greit om det tar "ett bilde" hvert 10 sek feks. Noen som kjenner til noen videokamera som har en bra slik funksjon til under 10.000 kr? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er ein del miniDV-kamera som har ein timelapse funksjon. Eg veit ikkje om nokon spesielle modellar, andre enn mitt eige Sony TRV80 (som er eit par år gamalt, og ikkje lnger til sals). Men dei tek ikkje eit bilete/ein frame. Det er vanskeleg å få til pga interlacing. På mitt kamera kan eg velge å ta opp 1/2s, 1s, 1 1/2s, eller 2s, kvart 1/2 min, 1min, 5min eller 10 min. Desse tidene vil sikkert variere litt frå modell til modell. Men det fungerer fint, berre du set opp farten til klippet ganske mykje i redigeringsprogrammet etterpå. Det er fordi når du filmer t.d. skyer, 1/2 sek kvart 1/2min, so får du veldig ujamne rørsler. Du må dermed setje opp farten, kanskje so mykje som til 1200%. Fleire hundretals prosent iallfall. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det enkleste, billigste og beste her er nok et digitalkamera man kan koble til PC'en via USB e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå