Januar333 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hei, har fått tak i qtec s100 og TomTom navigator 5.0 for pocket PC. da mangler jeg vel bare en receiver? noen ide på hvilken som passer? billigst mulig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 den beste er vel holux gr236 eller holux gpsslim 236 som finnes på komplett.no etc. Jeg betalte tusen for den på ebay =) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 nja, er egentlig ute etter noen veldig rimlige noen hvis det finnes. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 bt gps er ikke veldig billig... det du sparer taper du på hvor godt signal du får, og i bystrøk er dette essensielt. Hvor mye planlegger du å legge i denne dingsen da? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 rundt 1000,- et sted? skall i hovedsak brukes som bil-navigasjon Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 jeg kjøpte min gås på ebay og var heldig og slapp unna tollen. Pris 1049,- inkl frakt Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 jeg kjøpte min gås på ebay og var heldig og slapp unna tollen. Pris 1049,- inkl frakt er det en bra pris? Ang det å handle på ebay, syntes det virker veldig utrykt. da man må forhåndsbetale, samt at man ikke har noen garanti på at den blir sendt. samt at man kommuniserer på mail på engelsk så det kan jo bli litt misforståelser. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 japp, det var noe slikt jeg kjøpte. Greia er at det er trygt hvis de har fått veldig mange gode tilbakemeldinger og en eller to dårlige. bluetoothgpser koster mye :/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 den nevnte holuxen koster ca 1300 hos mpx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå