Joe DiMaggio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hva kan jeg bruke den til? Har en Shuttle SN25P den består av 1xPCIe x1 og 1xPCIe x16, Har tengt på trødløst nettverkskort men deet finnes jo ikke med PCIe x1! Finnes det noe som bruker PCIe x1? Sveinung Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er vel nettopp dette som er "problemet" Knapt noen kort jeg har sett har PCI-E 1x av samme type kort som vanligvis er PCI-kort. Skjermkortet er et så viktig punkt at overgangen AGP-->PCI-E og tilgjengeligheten på PCI-E-skjermkort ikke har vært et problem. Men noe særlig PCI-E-utvidelseskort har jeg ennå til gode å se. Et kjapt søk på "PCI-E" og "PCIe" på komplett ga bare to PCI-E 1x-resultater som ikke var skjermkort eller hovedkort. Gigabit nettverkskort og SATA 300-kontroller-kort fra Sunsway.. Du kan jo kjøpe deg et av de for moro skyld? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 HEHE! Tengte på trådløst nettverkskort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå