sammy70 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skulle hjelpe en kompis med reinstall av xp. Går inn i bios og setter cdrom som første boot og hdd som andre, slik jeg alltid har gjort. Når jeg da prøver og boote med xp-cd'n, detekterer den de to hdd og de to cdrom som er der, hvorpå det kommer opp en svart skjerm hvor det står: press a key to reboot. Kommer ikke videre. Hvis jeg trykker en tast, rebooter maskinen og jeg får samme beskjed igjen. Hvis jeg setter hdd som første boot, starter xp igjen. Det er ikke noe galt med xp-cd'n. Har testa den på en annen maskin. Noen som vet hva dette skyldes og har en løsning? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Prøv å sette opp floppy som første alternativ og cdrom som 2. Og disable resten av greiene. Hadde samme problem på min søsters pc. Er ikke sikkert det funker for deg men det er jo lov å prøve. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Er ikke floppy på maskinen tror jeg, men kan prøve å sette det slik uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå