Gå til innhold

Logitech Dual Optic vs MS Intelli Explorer 3.0

Anbefalte innlegg

Vil bare vite hva dere hardcore gamere mener.. I gamer.no sies det i omtalen av Dual optic, at den har håpløs ergonomisk form. Dette er jeg sterkt uenig i. Har også MS v3.0 som jeg liker veldig godt. Noen er syntes vel denne tråden er veldig unødvendig siden det er "smak og behag" som teller, men jeg vil vite :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt ( er ingen gamer ) syns jeg Logitech-musa er både lunefull, kresen på underlaget, og for flat.

Dessuten, når den melder om tomme batterier flytter jeg de over til tastaturet ( iTouch ), og bruker de der i ukesvis før de er tomme. Bruker oppladbare, men klattlading reduserer levetiden.

Derfor bruker jeg heller iTouch-musa med hjul.

Lenke til kommentar

hvis du tar deg bryet med å søke i forumet, vil du finne en drøss med poster som tar for seg dette emnet.

imo, dual optical er en god mus med et ubrukelig utforming (for liten og vond å holde i over lengre perioder), bare fire knapper (hyl!), et musehjul som ikke funker skikkelig, og lusne drivere i XP.

intellimouse er derimot perfekt. fem lekre knapper, en fantastisk utforming som gjør at musen føles ut som en forlengelse av armen, og drivere som faktisk funker (ojoj!). at den koster et par hundre mer, gjør ikke det minste. man får som oftest det man betaler for (bortsett fra med boomslang-musene, da betaler man for søppel).

Lenke til kommentar

Synes Dual'n er best. Underlaget må være filt eller bordplate. Når jeg spiller bruker jeg bare fingertuppen på musa uansett, men den ligger fantastisk i hånda.

Quote:

Den 2002-08-12 09:01, Zink skrev:

Generelt ( er ingen gamer ) syns jeg Logitech-musa er både lunefull, kresen på underlaget, og for flat.

Du har ikke Dual, for den er ikke trådløs, men prøv en filtmatte til 20,- å se lyset... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-12 09:01, Zink skrev:

Dessuten, når den melder om tomme batterier flytter jeg de over til tastaturet ( iTouch ), og bruker de der i ukesvis før de er tomme. Bruker oppladbare, men klattlading reduserer levetiden.

Logitech Dual Optical bruker ikke batterier.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...