War Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 NOKAS-ansatte krever 9 millioner Så teit! De var jo ikke der, eneste di måtte gjøre er å koste opp glasskåret og nå vet di jo at demmes lokaler ikke blir ranet igjen. Men di 55 millionene som IF krever utbetalt av Toska , da blir det mye såpeplukking og pallesnekring for å tjene inn det. Lurer på om de skatter i fengsel. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det værste er at de sikkert slipper ut om 10-15 år uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er Aetat som er ansvarlig for dagpenger til insatte i norske fengsler, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Spiller det noen rolle om de var der eller ikke da? Skjønner dem godt, jeg. Selv om de ikke var der så skjønner jeg godt at de kan få angst og traumer. "Hva hvis det var meg?" prinsippet spiller utrolig stor rolle når det kommer til slike ting. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Skal jeg kunne kreve erstatning for å være engstelig, fordi halve Bergen regnet vekk her om dagen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hun som ringte inn ranet er moren til en kompis av meg. Det er hun som snakker på nyhetsreportasjen som gikk på TV2. Hun sliter fortsatt med ranet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Så teit! De var jo ikke der, eneste di måtte gjøre er å koste opp glasskåret og nå vet di jo at demmes lokaler ikke blir ranet igjen. Jo, de var der. Endret 16. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg forstår ikke den helt, de jobber med penger. Hva faen tror de? Seff kan de bli ranet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg forstår ikke den helt, de jobber med penger. Hva faen tror de? Seff kan de bli ranet! Snakker du om egentlig? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg går på gaten, mennesker har blitt slått ned på gaten før, ergo bør jeg ikke bry meg med å anmelde gjerningsmenn om jeg en gang blir angrepet, det var jo bare å forvente? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Faen jeg hater de jævlene som angriper ting som ikke angår dem! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Sarte sjeler burde vel kanskje jobbe på mindre utsatte arbeidssteder? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Sarte sjeler burde vel kanskje jobbe på mindre utsatte arbeidssteder? nei helt rett faktisk mener jeg at militære eller sikkerhetsfolk burde jobbet på tunge pengeplasser som denne plassen.. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ja, som er trent til å takle slike ting, kan jo skjønne at det kan være en påkjenning for alle å oppleve et ran der folk blir skutt og drept om man er der. Men som sakt skulle det ha vært trente folk. som en som jobber på en båt vet hva han skal gjøre om den synker burde ansatte i pengebransjen (som vil bli ranet en dag) fått den opplæring de trenger og vite hva jobben innebærer og kan innebære. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg er ikke psykolog eller noe, men hva er det som egentlig skjer oppi hodet til folk som mener de har fått psykiske plager av noe sånn? Hadde noen kommet bort til meg og vært millimetere ifra å drepe meg, så hadde ikke jeg fått noe plager av det i ettertid - annet at jeg kanskje hadde vært litt mer våken ovenfor utlendinger ? Poenget mitt er at folk må være veldig svake psykisk for å få 'traumer' av noe sånn. Noen ble drept? so what? Det var ikke 'du' som ble drept. Vær heller glad for at du lever, ikke at du faktisk var i en farlig situasjon den dagen. Du lever fortsatt liksom. Samme gjelder voldtekter og sånn... Er folk generelt veldig svake psykiske eller? Forresten... jeg skal inn som Marinejeger - kanskje det forklarer hvorfor jeg ikke kjønner meg på psykisk 'svake' folk Er jo ikke alle som klarer å drepe folk heller da... gi meg et våpen og en fiende (krig) så nøler jeg ikke et sekund Endret 21. september 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du skjønner det sikkert når du blir voksen Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 trenger ikke være psykolog for å forstå det. Dessuten er det mange psykisk sterke mennesker som også får traumer etter sterke opplevelser. Og hvis du tror at man er psykisk svak hvis man får traumer etter en voldtekt så syns jeg du har lite innsikt i hvordan mennesker fungerer. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvorfor vil de ha penger i erstatning for at Banken der ble ranet?? hva hjelper penger med de psykiske plagene de har fått egentli for en rar verden vi lever i Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvis du har fått plager som gjør at du ikke fungerer i jobb lengre sier det seg selv at man trenger noe å leve av. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 *snip* Hvis det skjer med deg eller noen "psykisk-svake" som du kjenner. så vil du forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå