Gå til innhold

NOKAS-ansatte krever 9 millioner

War

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hun som ringte inn ranet er moren til en kompis av meg. Det er hun som snakker på nyhetsreportasjen som gikk på TV2. Hun sliter fortsatt med ranet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så teit! De var jo ikke der, eneste di måtte gjøre er å koste opp glasskåret og nå vet di jo at demmes lokaler ikke blir ranet igjen.  :roll:

Jo, de var der.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Ja, som er trent til å takle slike ting, kan jo skjønne at det kan være en påkjenning for alle å oppleve et ran der folk blir skutt og drept om man er der. Men som sakt skulle det ha vært trente folk.

som en som jobber på en båt vet hva han skal gjøre om den synker burde ansatte i pengebransjen (som vil bli ranet en dag) fått den opplæring de trenger og vite hva jobben innebærer og kan innebære.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke psykolog eller noe, men hva er det som egentlig skjer oppi hodet til folk som mener de har fått psykiske plager av noe sånn?

Hadde noen kommet bort til meg og vært millimetere ifra å drepe meg, så hadde ikke jeg fått noe plager av det i ettertid - annet at jeg kanskje hadde vært litt mer våken ovenfor utlendinger :p ?

Poenget mitt er at folk må være veldig svake psykisk for å få 'traumer' av noe sånn. Noen ble drept? so what? Det var ikke 'du' som ble drept. Vær heller glad for at du lever, ikke at du faktisk var i en farlig situasjon den dagen. Du lever fortsatt liksom.

Samme gjelder voldtekter og sånn... Er folk generelt veldig svake psykiske eller?

Forresten... jeg skal inn som Marinejeger - kanskje det forklarer hvorfor jeg ikke kjønner meg på psykisk 'svake' folk :p

Er jo ikke alle som klarer å drepe folk heller da... gi meg et våpen og en fiende (krig) så nøler jeg ikke et sekund :wallbash:

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...