CyberWorrior Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Kan dere Teste Tactical-Ops: Assault on Terror http://www.tactical-ops.to ----------------------------- http://network3.filefront.com/beyondunreal...ps315mod-v2.exe ftp://beyondunreal.barrysworld.com/pub/mi...ps315mod-v2.exe _________________ Tommy Langås Arnkværn Tactical-Ops Norge [ Denne Melding var redigert av: CyberWorrior på 2002-08-15 10:28 ] Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ja, det hadde vært noe det. Har sluttet å spille det pga. at det er så vanskelig å treffe norske. Det er en klar konkurrent til CS. Grafikken er ihvertfall bedre... Eller kom på en ting til; hva med å anmelde CS, TO og et eller to til av de spillene. Så får vi vite hvilket spil som egentlig er best? Jeg får så mye kritikk når jeg sier "TO er bedre enn CS" skjønner dere. :smile: Lenke til kommentar
CyberWorrior Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Jepp jeg er helt enig.......... Jo det er noen norske Tactical-Ops fans/spillere :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 09:29, CyberWorrior skrev:Jo det er noen norske Tactical-Ops fans/spillere :smile: Vet det, men det vanskelig å finne den. TO hadde vært enda gøyere hvis vi hadde hatt en liten liste med norske servere, med spillere... :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei, vi skal prøve å få anmeldt dette spillet. :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 TO- er sterkt på nokre få ting og CS er sterk på nokre få ting, eg synes begge to stiller ganske likt egentleg Lenke til kommentar
CyberWorrior Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 TAKKER :smile: Lenke til kommentar
CyberWorrior Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Det er over ca. 2000 spillere og 500 server på Tactical Ops: Assault on Terror 315(Free MOD) :smile: Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jo det finnes mange norske TO spillere... Feks prøv #to.cop på Quaknet, her er jeg og mange andre norske TO spillere.... :smile: TO 4 Ever.... CS gjør meg kvalm, har aldri vert noen stor fan av spill med engine som bruker "blur" filter... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå