stoolman Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 X800XT er rett og slett et kongekort! Ferdig med den saken... Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Støtter stoolman i alt han sier - også dette! mvh r.- Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 X800XT er rett og slett et kongekort!Ferdig med den saken... Det stemmer... Får faktisk ikke kjøpt så mye raskere på AGP. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Altså, du har postet 550 poster her på hardware.no, og du har 3dmark scores i signaturen, også spør DU om x800xt er noe "tess". Trodde en som har hora så mye her ville vite sånt selv... OT: Go for it Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Altså, du har postet 550 poster her på hardware.no, og du har 3dmark scores i signaturen, også spør DU om x800xt er noe "tess". Trodde en som har hora så mye her ville vite sånt selv... OT: Go for it Hehe, joda, kan ikke kalle meg "ny" på forumet lengre da, men hadde ikke X800XT kortet når jeg posta det, da hadde jeg ett gammalt rustent GeForce FX5950Ultra kort.. Fikk rundt 5k i 3dmark 03 osv.. Så lurte på om det var værdt å oppgradere til X800XT eller å kjøpe et anna kort.. hehe Nå har jeg fått kortet, og angrer ikke en dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå