Gå til innhold

Shuttle SN95G5 med NVIDIA kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kikka på OCZ RAM, men det er bare 2 leverandører på de, og det er litt dumt å bestille fra 2 leverandører når jeg bare skal ha 2 ting :roll:

Kikka litt på de Her nå, men vet ikke helt

Er de mye bedre enn disse?

Takk for responsen :D

PS: skal ha dette kortet i, hvis det går

Endret av ReViVe
Lenke til kommentar

Hmm, det kortet der tar opp to plasser, altså vil det ikke passe i shuttlen din uten modifikasjoner på kabinettet (Se linken i min signatur). Så ville prøvd å finne et kort som ikke tar to plasser, gainward er vel en av de få produsentene som lager GT kort som tar to plasser, de fleste andre jeg har sett (XFX, Asus) lager 6800GT kort som ikke tar mer enn en plass.

Angående rammen, ville jeg sett etter noe billigere enn de første brikkene du har linket til, for med mindre du har planer om å overklokke ekstremt vil du nok ikke merke forskjell på ram til 2000 og ram til under 1000. Personlig ville jeg valgt en av de 7 første pakkene på Denne listen i prisguiden.. Alle disse brikkene vil yte bra, og er svært prisgunstige.

Lenke til kommentar

Det skal gå helt fint. Min shuttle har 250W psu, og drar fint mitt kort, som krever to molex-kontaker, og en overklokket prossesor helt fint, sammen med harddisk og en gig ram, så strømmen skal ikke være noe problem. Shuttle lager svært gode strømforsyninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...