Stian89 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dagen. Sliter litt her. Tingen er at jeg nå bruker cutenews for å oppdatere bloggen min, men jeg ønser gjerne å unne bruke wordpress istedet, grunnet flere funksjonaliteter. Problemet er bare at jeg ikke klarer å trykke wordpress inn i mitt eget blogg design, for jeg vil ikke bruke en template Noen som kan hjelpe ::link:: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du må nok bare redigere et av templatesa som følger med, eller laste ned et enklere og redigere det. Jeg prøvde men ga opp da alt vart tull. Kanskje det er en annen måte med da må du spørre andre eller finne ut selv Mvh Runar Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Virker da veldig tungvint F.eks cutenews, der er det bare å bruke include og show_news.php i koden din, finnes det ingen lignende måter med wordpress? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Prøvde å include show_news.php på hovedsiden, men det klikka når jeg trykka på f.eks. kommentarer. Men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Ma Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Problemet er bare at jeg ikke klarer å trykke wordpress inn i mitt eget blogg design, for jeg vil ikke bruke en template Noen som kan hjelpe ::link:: 4796045[/snapback] Har du funnet en måte å integrere wordpress i ditt eget design? Hva bør jeg gjøre hvis jeg ønsker Wordpress som en slags førsteside, men også ha linker til andre sider som bruker php/mysql? F.eks jeg får til å linke, men ikke få samme header, meny etc som wordpress har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå