SnafuS Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei og god morgen. Jeg sitter nå her som en liten løk, litt usikker på hva jeg skal gjøre, så jeg søker hjelp blandt dere der ute med mer kompetanse i feltet en hva jeg gjør. Problemet er som følger. I går testet jeg ut en ekstern skjerm på min bærbare Asus, bare for å ha gjort det. Skjermbildet ble overført til LCD'n og skjermen til den bærbare ble svart som valgt. Det uheldige var at pc'n gikk tom for strøm mens jeg holdt på, og sluttet å sende signal til den eksterne skjermen, og slo seg selv av. Problemet kommer når jeg nå skal starte opp maskinen igjen, med strømtilførselen koblet til. Skjermen på maskinen forblir svart, men det forblir pinadø også den eksterne. Har prøvd forskjellige løsninger. Klarte å komme meg inn i windows forbi brukerpassordet, men det er som å falme i blinde. "hot keys'n" (om jeg kan kalle det det), responderer ikke på skjermvalg (ekstern-lcd).... Tenkte jeg skulle prøve å koble fra batteriet en tur, eller bruke F8 under oppstart, men dette får jeg ikke prøvd før jeg kommer hjem... På forhånd takk for all hjelp.. Løken... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Mange bærbare pcer har en knapp som slår av skjermen når de blir lagt isammen. Prøv om det hjelper å trykke på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå