AndersT2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har en musikk DVD-video som har en utrolig bra atmosfære, det er bare så synd at den ikke er utgitt på CD. Så jeg vil gjerne ha muligheten til å høre den på MP3 spilleren min. Så er det mulig å få gjort om den via noe slik at jeg får den i MP3 (kun musikken, ikke videoen). DVDen har både ett Dolby digital 5.0 lydspor og ett PCM lydspor. (ett lydspor på hver side). Vet at dette kan høres litt ulovlig ut, men vil legge til at jeg har alle de 5 albumene, og de tre DVD givelsene som bandet har utgitt (kjøpt og betalt), samt at jeg aldri laster opp musikk. Dette kommer KUN til å være til eget bruk. Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bruker et program som heter DVD Audio Extractor 3.3.2. 30 dagers prøvetid, men det funker veldig bra!! Kan lastes ned fra www.download.com Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Er det for DVD Audio disker? eller for vanlige DVD Video disker, det er det siste jeg trenger. EDIT: Den fungerte strålende, takk. Endret 6. september 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Akkurat nå sitter jeg og ripper vanlige musikk-dvd'er. Ikke noe dvd-audio her... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå