Shimano Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nikon D70 m/Sigma 105mm macro Blender 16, lukker 2 sek. Dagslys via vindu, bouncet tilbake med hvite isoporplater. Større versjon finner du her. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Synes bildet var stilig jeg. Synd at det er så ute av fokus nede til høyre der. Det synes jeg ødelegger en smule, men morsomt og fint. Synes jeg! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Liker bildet veldig bra! Fine farger og bra skarphet! Lyset er behagelig. Utsnittet gjør seg også, men jeg føler bildet ser litt uferdig ut på en måte. Kanskje det er rammen som mangler? Bra gjennomført. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg liker bildet ditt. Litt spesielt og med flotte farger, komposisjon og skarphet. Man kan sikkert diskutere utsnitt, men det ene vil her antagelig være like bra som det andre .. Flott belysning. Har du benyttet kunstlys?? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Flott belysning. Har du benyttet kunstlys?? Dagslys via vindu, reflektert tilbake fra 'alle kanter'. Og så har jeg lagt hvit kartong under det dype (gjennomsiktige) fatet som tomatene ligger i; derfor det ser så hvitt ut i bunnen. Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tøft bilde! I like! Ser ut som du har justert fargene litt i etterkant -> Dristig, men det funker! Hvis du ikke har justert fargene, vil jeg vite hvor du kjøper tomatene dine. Fikk lyst på noen selv Hva har du gjort for å få boblene frem? Farris eller noe lignende? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hva har du gjort for å få boblene frem? Farris eller noe lignende? Korrekt, pøste på med Farris. Funker fint, har også tatt noen andre bilder i samme serie der de er helt dekket av Farris - altså 'under vann', og fikk faktisk litt problemer siden boblene 'løftet' tomatene. Tomatene er forøvrig tilnærmet perfekte; det er små cherrytomater (et par cm i diameter) som jeg håndplukket en og en i butikken. Det er litt justert i Photoshop etterpå, men ikke mye. Og de led en ublid skjebne etter jeg var ferdig med å ta bildene; svupp ned i magan! Endret 7. september 2005 av Shimano Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg syntes dette bildet var dødsbra,.. likte alt.. (Kunne godt vært litt skarpere nederst i bildet, men pyttpytt) Bigk. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Føyer meg inn i rekken og sier flott bilde. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Og de led en ublid skjebne etter jeg var ferdig med å ta bildene; svupp ned i magan! Det var et skikkelig bra bilde, synes slike bilder er så morsomme. Har du dilla på tomater forresten? Tar bilde av de og har en som avatar.=P Lenke til kommentar
F828 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Må melde meg inn i klubben her, liker bildet veldig godt. Liker lyset og boblene. Et veldig delikat bilde av en fantastisk god frukt. Fargene er meget bra. F828 Endret 8. september 2005 av F828 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tomat er vel grønnsak då? Flott bilete. Skal eg kome med noko eg ikkje liker så er det den kvite bakgrunnen, eg veit ikkje kva som hadde gjort seg betre. Men slik han er no så skurrer det litt for meg. -- Men det er når eg ser etter noko å misslike altså Lenke til kommentar
F828 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tomat er vel grønnsak då? Flott bilete. Skal eg kome med noko eg ikkje liker så er det den kvite bakgrunnen, eg veit ikkje kva som hadde gjort seg betre. Men slik han er no så skurrer det litt for meg. -- Men det er når eg ser etter noko å misslike altså Tomat er like lite grønnsak som jordbær er et bær. Jordbær er også en frukt. Men det var vel ikke DET som var poenget her kanskje? F828 Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Har du dilla på tomater forresten? Ja, det er ikke mye om å gjøre; sjekk her: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...9&t=469086&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå