Gå til innhold

LAN-versjon av Conter-Strike Source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først, gå hit. Velg en av sidene, gå inn, trykk kjøp og få spillet tilsendt i posten noen dager senere.

(Viktig: Dette må alle som skal delta på LANet gjøre.)

 

Når man har fått spillet, så installerer man det og kjører nødvendige oppdateringer. Etter at du har gjort det, så vil nok Counter-Strike: Source dukke opp under "My Games" i Steam. Dette må du selvfølgelig laste ned masse oppdateringer til.

 

Neste steg er for alle å komme seg til LANet, starte PCen sin og Steam. Og vips, du kan spille CS:S på LAN, _OG_ internett!

 

Alt annet er selvfølgelig ulovlig og bryter med rettningslinjene på forumet.

Lenke til kommentar
Først, gå hit. Velg en av sidene, gå inn, trykk kjøp og få spillet tilsendt i posten noen dager senere.

(Viktig: Dette må alle som skal delta på LANet gjøre.)

 

Når man har fått spillet, så installerer man det og kjører nødvendige oppdateringer. Etter at du har gjort det, så vil nok Counter-Strike: Source dukke opp under "My Games" i Steam. Dette må du selvfølgelig laste ned masse oppdateringer til.

 

Neste steg er for alle å komme seg til LANet, starte PCen sin og Steam. Og vips, du kan spille CS:S på LAN, _OG_ internett!

 

Alt annet er selvfølgelig ulovlig og bryter med rettningslinjene på forumet.

Tror kanskje du/jeg har mistforstådt.

(Nesten) Alle som skal på lanet har Half-life2.

Men det jeg lurte på er om det finnes en annen version av sourcee, som er lan...

Lenke til kommentar
Tror kanskje du/jeg har mistforstådt.

(Nesten) Alle som skal på lanet har Half-life2.

Men det jeg lurte på er om det finnes en annen version av sourcee, som er lan...

Nå har det seg slik at den versjonen av CS:S som følger med Half-Life 2 fungerer utmerket på LAN.

Det vet jeg vel(/alle).

Men det som blir spurt etter er om det finnes en egen LAN-version av Counter-Strike: Source..

Lenke til kommentar
Tror kanskje du/jeg har mistforstådt.

(Nesten) Alle som skal på lanet har Half-life2.

Men det jeg lurte på er om det finnes en annen version av sourcee, som er lan...

Nå har det seg slik at den versjonen av CS:S som følger med Half-Life 2 fungerer utmerket på LAN.

Det vet jeg vel(/alle).

Men det som blir spurt etter er om det finnes en egen LAN-version av Counter-Strike: Source..

Ser du "Counter-Strike: Source - Uberl33t LAN V3rzi0n LOL" under My Games i Steam? Trodde ikke det, nei.

 

Les siste linjen i mitt første innlegg.

Lenke til kommentar
For meg ser det ut som det er minst en her som ikke har betalt for hl2/source, og at dette er grunnen til du spørr her. Om du har kjøpt det og har det på pcen, hva skulle grunnen ellers være? :nei:

Hvem, meg? jeg har da betalt for half-life2!

Ontopic: Men som det sies på emnetittelen så er det et spørsmål om det finnes en version av source som egner seg bedre på lan og er lovlig...

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Men som det sies på emnetittelen så er det et spørsmål om det finnes en version av source som egner seg bedre på lan og er lovlig...

Hvorfor egner CS:S som du får med HL2 seg dårlig?

Det har ingen sagt, cs:s sånn det er fungerer helt topp for meg, men det er bjarten90 som lurer op om det finnes noe som er enda bedre enn den "vanlige"(som er ypperlig nok)

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...