LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 2'ern er grusom 2'ern = Best ending! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Hmm, ser ut som noen artige filmer. Første gang jeg borra så hadde jeg ikke bedøvelse og det gjorde ikke så vondt. I senere tid har jeg borra og det har gjort utrolig vondt når jeg har brukt bedøvelse. Bedøvelse er gøy Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://www.tannlegen.com/ Les litt under "teknologi" og "redd for tannlegen?" Jeg har vært der og operert ut ei visdomstann, og kjente ingenting. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bandidos-Pelle - Det er vel tannlege skrekk? :!: Herlig, herlig, can't get enough of it. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ting du kan gjøre hos tannlegen: - Ta deg en sjokolade mellom øktene - Sove - kverulere md tannlegen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bare pyser som bruker bedøvelse (personlig mening). Eneste problemet jeg har er at jeg får sånn trang til å svelge hos tannlegen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Trådstarter :Forklar situasjonen din for tannlegen. Han vil forstå, og han vil være så forsiktig som mulig, eller evt. gi deg narkose om han har det.. De har ikke narkose hos en tannlege(da måttte de hadd egne narkose leger), men de har lokalbedøvelse og kanskje lystgass. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har man ikke krav på gratis tannlege ut året man fyller 18? 20 er det tror jeg. Jeg måtte betale 37,- da jeg var der. Til trådstarter: hm.. :!: 18 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Etter å ha leste dette gleder jeg meg bare mer og mer til å møte opp hos kjeveterroristen på lørdag Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bare pyser som bruker bedøvelse (personlig mening).Eneste problemet jeg har er at jeg får sånn trang til å svelge hos tannlegen. Det er ekkelt ...Men er det ikke bare å pusse tennene bra da , slik tannlegen slipper å grave så mye inni kjeften? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har vært hos tannlege+kjeveortoped fire ganger på tre dager nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis du har skikkelig tannlegeskrekk så be tannlegen din skrive ut noen sobril til deg... Ta to 25 milligrams litt før du skal til tannlegen så lover jeg deg det går så fint atte... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har man ikke krav på gratis tannlege ut året man fyller 18? Jo Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Spør om å få lystgass ja! Sinnsykt arti! Da skal jeg love deg at du gleder deg til neste gang du skal til tannlegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå